Skocz do zawartości

Zmień widoczność tej kategoriiSerwery PoByku.com

Serwery Counter Strike 1.6
ID
Nazwa
Sloty
IP Serwera
Monitor
Dema
GameTracker
Połącz
Skargi/Bany
Prośby o admina
1. 4FuN

26

79.133.192.57:27071

1. CS GO MOD

20

91.224.117.29:27070


Zdjęcie

Regulamin Moderatora Forum PoByku.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Darky

    Czech Republic / Pardubice

  • Użytkownik
  • Reputacja: 44
  • Dołączył: 07 wrz 2008
  • 804 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Pardubice

Napisano 25 marzec 2009 - 02:54

Regulamin Moderatora Forum


Każdy moderator ma obowiązek przeczytać poniższy regulamin, przestrzegać go i kierować sie uwagami w nim zawartymi. Regulamin ten w żaden sposób nie przeczy Regulaminowi Forum.


I. Ogólne:

1. Moderator to użytkownik posiadający uprawnienia do modyfikacji postów.
2. Posada moderatora dobrowolona.
3. Wyboru moderatorów dokonują administratorzy. Metodą wyboru jest ogłoszenie naboru do grupy moderatorskiej i wybór spośród nadesłanych kandydatur lub mianowanie użytkownika ze względu na wzorową postawę, wysoką aktywność lub wysokie kwalifikacje w danej dziedzinie.
4. Kandydaci na moderatorów nie mogą mieć żadnych ostrzeżeń.

II. Prawa:

1. Usuwanie lub modyfikacja postów zawierających:
- wulgaryzmy w znacznym stopniu
- treści rasistowskie, sexistowskie itp.
- treści pornograficzne
- wypowiedzi obrażające użytkowników forum
- wypowiedzi obrażające daną kulturę, religię, poglądy itp.
2. Usuwanie lub modyfikacja postów:
- nie wnoszących nic do tematu
- zawierających treść na inny temat
- o niskim poziomie intelektualnym
- zawierających liczne błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne, a także literówki
- zawierających zdjęcia, obrazki, załączniki oraz linki niezgodne z regulaminem forum
- składających się w większości z ikonek emocji (emotek)
3. Zamykanie i otwieranie tematów.
4. Usuwanie i modyfikacja ankiet sprzecznych z regulaminem forum
5. Upominanie słowne użytkowników łamiących regulamin zarówno na forum jak i poprzez Prywatną Wiadomość. (zalecane w przypadku drobnych wykroczeń)
6. Wystawianie Ostrzeżeń użytkownikom łamiącym regulamin (zalecane w przypadku poważnych naruszeń regulaminu)
7. Wystawienie 6 ostrzeżenia (lub ostrzeżenia o wartości 6) jednoznacznego ze "zbanowaniem" użytkownika. Decyzja o wystawieniu takiego ostrzeżenia powinna być uzgodniona z Administratorem.
8. Moderator ma prawo do modyfikacji postów tylko i wyłącznie w przypisanych mu działach.
9. Moderator ma prawo do poprawiania (także zaznaczania widocznym kolorem) błędów w postach.

III Obowiązki:

1. Podstawowym obowiązkiem moderatora jest utrzymywanie porządku, dyscypliny, estetyki w przypisanym mu dziale tematycznym, a także egzekwowanie regulaminu od użytkowników.
2. Częste odwiedzanie forum.
3. Weryfikacja nowych postów powstałych w przypisanym dziale.
4. Weryfikacja informacji zawartych w postach pod względem merytorycznym w miarę możliwości i wiedzy moderatora. Usuwanie lub modyfikacja informacji błędnych, zawierających nieprawdziwe informacje, wprowadzających w błąd lub niezgodnych ze stanem faktycznym.
5. Prezentowanie postawy godnej naśladowania.
6. Wyjaśnienie wszelkich błędnych decyzji i czynności z przeproszeniem poszkodowanych użytkowników włącznie.
7. Pisanie postów będących przykładem poprawności merytorycznej, ortograficznej, interpunkcyjnej, stylistycznej i estetycznej.
8. Wykazywanie się umiejętnością "pokojowego" rozwiązywania konfliktów oraz łagodzenia sporów między forumowiczami.
9. W przypadku usuwania lub edycji postu, podpisanie się pod dokonanymi czynnościami oraz wpisanie powodu usunięcia lub edycji postu. Brak wyjaśnienia jest równoznaczny z brakiem argumentacji, a co za tym idzie ze złamaniem regulaminu.

IV. Postanowienia końcowe:

1. Decyzje moderatora są ostateczne i niepodważalne. W razie niesłuszności dokonania czynności moderatorskich sprawę bezzwłocznie należy skierować do administratora celem wyjaśnienia. Podważanie decyzji moderatora przez innego moderatora i dokonywanie zmian może zostać uznane za naruszenie regulaminu. (zalecam nie podejmowanie kroków tylko powiadomienie administratora)
2. W przypadkach, w których uprawnienia moderatorskie nie wystarczają do rozwiązania danej sprawy należy skierować się do administratora.
3. Nadużycie uprawnień moderatorskich dla korzyści własnych wiąże się z karą: ostrzeżenia, usunięcia z grupy moderatorskiej, a w skrajnych przypadkach do zbanowania.
4. Nieznajomość regulaminu i jego nieprzestrzeganie, niedbałość wykonywanych czynności, niegodna postawa wiążą się z karą usunięcia moderatora z grupy moderatorskiej.
5. Solidna i przykładna praca może w przyszłości odnieść skutek w postaci awansu na stanowisko o wyższych uprawnieniach.
6. Wszelkie wykonane czynności przez moderatora są zapisywane w Log'ach forum.
7. Czynności moderatora są kontrolowane przez administratora.
8. Wszelkie wątpliwości, sugestie, problemy kierować należy do administratora.

Przypominam iż ten regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na forum.
PRAWO NIE DZIAŁA WSTECZ - oznacza to, że pewne zasady mogą być inne niż dawniej ale nie można ich egzekwować wobec postów już istniejących.


  • 2


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych